Friday, December 13, 2013

'Horror Movie' make people afraid .. right ?!

Haii ! kamu kamu semua.. hehe kabare...?? ..waras yaa takk..cuti2 ni.. rutin aku kat rumah setiap hari sama saja.. macam korang semua.. semalam lah jugak aku tergerak hati tuk tngok movie hehe 'horror movie' HIGHLAND TOWER ! mesti ramai yang da tengok.. al-maklumlah.. p cinema ngan bf/gf/akaq2/family or ape-ape jelah.. aku nak jejak kaki kat situ punn ayah tak izinkan .. sebabnya.. ayah katee.. tempat tu.. tempat maksiat... bukan maksiat yang tu.. tapi maksudnye.. bile da takut2 korang mesti cari kawan kat sebelah untuk peluk ke apa ke kan.. katekanlah kat sebelah korang tu bukan mahram .. kan dah berdosa.. that's why my father told me that the place very bad for me.. hehe `~`Jadi cerita nye.. begini. akak aku ambil citer tuh kat kawan dia je..so aku cuma tengok dekat rumah je.. jimat duit kan ?! hehe mula-mula aku nak tngok sorang2 kat rumah.. tapi ..hmm ajak my youngest sis dok sebelah tngok sama2 hehe.. lepas habes.. 2xulang .. baru kita orng rase takut .. ambik kaW ~~ nak pergi tandas, nak ambik wudu', nak masukkan kain dlm mesin basuh, nak pergi mana-mana jela.. kita orng nak berteman.. paaa lagii mengamuk lah ayah aku sebab malam tu.. adik aku nak solat Isyak punn disuruhnya aq teman kan dia gila ap ! solat pun nak berteman hehe.. aq lah yang jadi prey-predator dia sebab aq yang ajak dia join sekali. haha padan muka aku ! ape-ape pun.. citer tu rupenyer dokumentari saja.. aku ingatkan mcm filem2 biase.. tapi itu semua realiti tiada fake sama sekali.. hehe korang patut tonton..okay sampai sini saja my story ,,

P/S : kalau nak tngok citer mcm tu.. korang yg dah pernah kene 'histeria' kene dinding diri dulu.. supaya korang dilingdungi dan tidak akan diganggu oleh makhluk halus tu.. so kalau yang lemah semangat macam aku ni.. nak tngok boleh tapi jangan terlampau takut dan..terlampau berani sangat bile nak tngok doku camni.. okay babai !!! 

2 comments:

  1. Dah tengok dah .. Memang lepas tengok tu , serba serbi nak berteman .. Cuak jugak .. Ibu dengan ayah pun tak pernah bawak pergi wayang ..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.
Hi ! sila tinggalkan Comment anda di sini.

!-- Avatar Komentar by www.lyssasecret.com start -->