Friday, June 27, 2014

Berkawan Biarlah Ikhlas ..


Hari ini aku nak habaq pasai kawan..hehe mesti hangpa ramai kawan kan..tapi kita tak tau hati orang ..ni..kadang2 tu kalau kat depan pijak semut pun tak mati tuuu diaaa.. cuba tngok tang belakang ...Hampeh! betuiii. .. Kita hanya boleh tahu sikap seseorang kawan melalui pandangan mata percayalah kita jugak boleh tau sama ada dia betui2 ikhlas ataupun dak.. sedihkan bila dapat kawan yang kita sayang sangat2 tpi dia benci kita..tanpa kita sedar ......... kita tak tau pun apa salah yang kita buat kat diaa smpai dia x suka kawan dengan kita.. tapi tak pelah mungkin ada hikmah disebalik semua ini... aku tau kawan .. hang tak suka kawan ngan aku kan .. tau sangat ..tngok mata hang pun aku naik muak ! tapi sebagai umat Islam aku reda..aku tau siapa aku.. aku maafkan hang kawan..tapi aku jugak tak boleh tipu diri aku sendiri sebabnya ... aku sedih sangat sebab dapat kawan macam hang.. aku harap suatu hari nanti hang boleh terima aku sebagai kawan walaupun bukan sebagai seorang 'sahabat'... 

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.
Hi ! sila tinggalkan Comment anda di sini.

!-- Avatar Komentar by www.lyssasecret.com start -->